Programma Aldfaer opnieuw opladen op PC

Lees meer

Programma Aldfaer opnieuw opladen op PC

04 feb 2024 11:33
Plots stelde ik vast dat OneDrive terug op mijn PC was, en heb ik OneDrive terug ontkoppeld en zelfs als programma van de PC verwijderd.
De installatiemap Aldfaer op C: gaf niet meer de rapporten zoals in september 2013 ingesteld, namelijk met C:\Users\....\Documents\Aldfaer\...
Onderaan de lokale C:\Aldfaer map werd Uninstal.exe uitgevoerd, en nadien ook alle restanten van die map verwijderd.
Na opnieuw de C:\Aldfaer te herplaatsen, kan ik het programma Aldfaer Versie 10.1 niet meer terug installeren zoals het vroeger was.
Ik stel het stammenbestand via de Veiligheidskopij op stick plaatsen, maar kom dan steeds op heel oude instellingen van vroegere PC 's
Kan er me iemand helpen om het vroeger geïnstalleerde Aldfaer terug te plaatsen met de instellingen zoals in september 2013.

Lees meer

Re: Programma Aldfaer opnieuw opladen op PC

04 feb 2024 13:43
Als u wilt kan ik u op afstand helpen met Teamviewer.  Wat is Teamviewer?
Zo ja, stuur mij een e-mail om af te spreken. klik op 'Lees meer' onder mijn naam en vervvolgens op het evenelopje voor mijn e-mailadres.

Lees meer

Re: Programma Aldfaer opnieuw opladen op PC

05 feb 2024 19:06
Via Teamviewer de misplaatste map Invoegtoepassingen herstelt naar een standaardinstallatie.

Gemaakt door Kunena