Rapportuitvoer in Spaans?

Lees meer

Rapportuitvoer in Spaans?

11 feb 2024 17:34
 Beste,
Hoe creëer ik een kwartierstaat in t Spaans?

Het is voor mijn familie in Spanje.

Groet, Hendrik

Lees meer

Re: Rapportuitvoer in Spaans?

11 feb 2024 20:43
Menu > Tonen > Rapporten > Overige Rapporten > Spaanse Rapporten > Tekstrapporten en kies het gewenste rapport

Lees meer

12 feb 2024 09:37 - 12 feb 2024 09:49
Naast Spaans worden op dezelfde wijze ook de volgende talen aangeboden:
Engels, Frans, Duits, Portugees en Italiaans.

Een snellere toegang is via het uitvalpijltje rechts naast het rapport icoon. Ook kan men via instellingen zelfs de standaard rapport iconen aan taalversies koppelen en deze instellingen een eigen naam geven opdat men snel kan omschakelen naar rapportages in een andere taal

Let op: notities, onderschriften van afbeeldingen, teksten bij feiten en dergelijke worden niet vertaald !!

Laatst bewerkt 12 feb 2024 09:49 door Ruud de Ruiter.

Lees meer

13 feb 2024 17:39
Hallo Ruud,

dank voor de info.

Er is in mijn Aldfaer programma, geen 'Spaanse rapporten' te kiezen. Ik vermoed dat ik iets nog moet installeren. maar wat?

graag je advies.
mvg, Hendrik

Lees meer

13 feb 2024 18:36
Hendrick,

De talen Duits, Frans, Italiaans, Spaans en Portugees zijn vanaf 23-07-2023 niet meer beschikbaar.
Alleen deze talen zijn nog beschikbaar voor degene die reeds deze invoegtoepassingen ingevoerd hebben.
Ga in Aldfaer naar Menu Help->Versiebeheer invoegtoepassingen...
Alle invoegtoepassingen B_team 

Lees meer

13 feb 2024 19:04 - 13 feb 2024 19:06
Het is o.a. daarom dat naar mijn mening invoegtoepassingen op de Aldfaer website thuis horen en niet op een (nu niet meer bestaande) website van de (ondergetekende) maker. Hetgeen ik al eerder heb aangedragen.

Hendrik,
stuur mij een mail en ik stuur je de gewenste taalversie(s) toe met installatie aanwijzingen. Klik Lees meer en muis over enveloppe voor het adres 

Ruud
Laatst bewerkt 13 feb 2024 19:06 door Ruud de Ruiter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hendrik

Lees meer

15 feb 2024 19:04
Via Ruud de benodigde file ontvangen per email. Geinstalleerd in Aldfaer. En het werkt.

Dank je wel.

Topic kan gesloten worden.

Lees meer

24 feb 2024 17:23
ben ik nu gek, maar vind dat niet. Wil ook graag een kwartierstaat in een andere taal. Kan me herhinneren dat dit eerder "gewoon" onder bonusrapporten te vinden was in een x aantal talen. Vind het nu niet meer.
En verder snap ik echt de flow niet zoals beschreven Menu->Tonen-> rapporten ect ect .. Vind dat niet.

Lees meer

24 feb 2024 19:35
Henry,
Bovenaan, derde Tab van links: Tonen/rapporten/overige rapporten.
En dan zie je welke talen er door je geinstalleerd zijn.
Vervolgens:
Engels (mits geinstalleerd)/tekstrapporten/kwartierstaat en dan links onderaan: toon rapport.

Groet,
Evert.

Lees meer

24 feb 2024 20:34
Henry,
Invoegtoepassingen zoals rapportage in andere talen als NL en GB zij door ondergetekende ontwikkeld en destijds via mijn website ingevoegd. Midden 2023 stopte mijn provider en had ik de keus om een andere provider te zoeken die een website op basis van Ms FrontPage kon publiceren
Dat is mij niet gelukt en betekende dat ik nogmaals een nieuwe website moest ontwikkelen.
Daar ben ik vanwege mijn leeftijd van weldra 81 jaar niet meer aan begonnen.

Hte feit dat je nu geen andere taalrapporten meer hebt betekent dat je die met een nieuwe installatie van Aldfaer verloren hebt.
Zoals ik al enkele malen naar voren heb gebracht is de reden van destijds om invoegtoepassingern via gebruiker sites aan te bieden niet meer geldig en is mijn mening, zoals ik al enkele malen heb opgemerkt, dat invoegtoepassingen op de Aldfaer website thuis horen en niet (meer) op gebruiker wegsites.

Aangezien je e-mail adres niet in je forumprofiel voorkomt, kan ik je de betreffende files en instructie niet toe sturen. Dus klik links op "Meer" en muis over de enveloppe om mij een e-mail te sturen opdat ik je de benodigde bestanden van toesturen.

Gemaakt door Kunena