Rapporten aanmaken werkt niet

Lees meer

Rapporten aanmaken werkt niet

27 mrt 2024 12:43
Ik zit met het volgende probleem. Als ik onder <Tonen> en dan <Rapporten> een CGB rapport wil maken van bijvoorbeeld een parenteel, dan lijkt het of "het systeem" blijft hangen. Er verschijnt wel een venstertje "Rapport" met daarin meteen volledig de groene balk, maar er komt geen rapport tevoorschijn. Het venstertje blijft uren lang open staan, zonder dat er een rapport verschijnt. Het gaat om een deel van de stamboom waar ca. 80 personen in zitten.
Herkent iemand dit probleem, en wat kan ik er aan doen om weer net als eerder gewoon rapporten aan te maken?
Bij voorbaat dank!
Leo

Lees meer

Re: Rapporten aanmaken werkt niet

27 mrt 2024 13:38
Leo,
draait u het parenteel met de Privacyfilter aan en valt de hoofdpersoon in het PF, dan krijgt u geen rapport maar zou u een melding moeten krijgen.
Lukt het wel bij een andere persoon?
En wat krijgt u bij een Persoonskaart van de persoon in het hoofdvenster?
Kunt u anders eens kijken of het pad voor de rapportuitvoer goed is ingesteld; zie Extra > Instellingen > Bestanden > Rapportuitvoer

Lees meer

27 mrt 2024 15:13
Beste Han,
Zonder iets veranderd te hebben of anders ingesteld te hebben werkt het nu ineens wel weer allemaal goed. Ik begrijp niet wat er eerder dan mis ging, maar in ieder geval lijkt het nu allemaal weer normaal te werken.
Dank voor de ondersteuning!
Mvg,
Leo

Lees meer

27 mrt 2024 16:26
mogelijk een tijdelijk memory probleem op de computer !

Gemaakt door Kunena