- Bedankjes 0
achtergronden in webpublicatie
- Vlemminx
- Auteur
Lees minder
Lees meer
achtergronden in webpublicatie
11 apr 2014 18:14
Ik wil graag in de schermen welkomst, familienamen op beginletter, index familie en de persoonskaart de bovenbalk en het tekstgedeelte een aparte achtergrond meegeven
Gedeeltelijk is dat gelukt, zoals u kunt zien op mijn website www.vlemminx.com onder het tabje familie Gouda en Vlemminx, echter niet op de pagina’s familienamen index op beginletter en de persoonskaart.
Zou u aan kunnen geven waar of welke wijzigingen we moeten aanbrengen om het op alle pagina’s goed te krijgen?
Met vriendelijke groet,
Frans Vlemminx
Gedeeltelijk is dat gelukt, zoals u kunt zien op mijn website www.vlemminx.com onder het tabje familie Gouda en Vlemminx, echter niet op de pagina’s familienamen index op beginletter en de persoonskaart.
Zou u aan kunnen geven waar of welke wijzigingen we moeten aanbrengen om het op alle pagina’s goed te krijgen?
Met vriendelijke groet,
Frans Vlemminx
Onderwerp is gesloten.
- Paul Kallenberg
Re: achtergronden in webpublicatie
12 apr 2014 17:39
Frans,
Met welk sjabloon zijn deze pagina's gemaakt?
Paul
Met welk sjabloon zijn deze pagina's gemaakt?
Paul
Onderwerp is gesloten.
- Vlemminx
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
13 apr 2014 08:48
Paul,
Ik gebruik nog het bestand WebPublicatie.asj uit 2005 van de heer Kortekaas.
groet,
Frans
Ik gebruik nog het bestand WebPublicatie.asj uit 2005 van de heer Kortekaas.
groet,
Frans
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
13 apr 2014 11:42 - 13 apr 2014 11:43
Frans,
blijkbaar gebruikt u een versie Webpublicatie 2.XX uit 2005; sindsdien is de versie 6.06, al weer 9 jaar verder. Ik vermoed dat u ook een oude versie van Aldfaer heeft staan.
Ook delen van een oude Rapport wizard, zoals naam.htm, heb ik gezien.
In ieder geval heb ik met een omweg een persoonskaart bekeken en daar zie ik nergens een referentie naar een stylesheet. Er is er wel een maar ik denk dat die niet werkt.
<link rel="stylesheet" href=" www.vlemminx.com/gouda/4 .">
Mijn beste advies aan u is om alles eens te updaten dan dan uw bewerkingen daarin overnieuw te verwerken.
blijkbaar gebruikt u een versie Webpublicatie 2.XX uit 2005; sindsdien is de versie 6.06, al weer 9 jaar verder. Ik vermoed dat u ook een oude versie van Aldfaer heeft staan.
Ook delen van een oude Rapport wizard, zoals naam.htm, heb ik gezien.
In ieder geval heb ik met een omweg een persoonskaart bekeken en daar zie ik nergens een referentie naar een stylesheet. Er is er wel een maar ik denk dat die niet werkt.
<link rel="stylesheet" href=" www.vlemminx.com/gouda/4 .">
Mijn beste advies aan u is om alles eens te updaten dan dan uw bewerkingen daarin overnieuw te verwerken.
Laatst bewerkt 13 apr 2014 11:43 door Han Kortekaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Vlemminx
Onderwerp is gesloten.