- Bedankjes 0
Rapport in het Engels
- m.f.j. verheijen-blomme
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Rapport in het Engels
26 okt 2024 16:01
Goedemiddag, hoe maak ik, van één stamboom, een rapport in het Engels? De hele inhoud van de betreffende stamboom mag naar het Engels worden overgezet, maar de andere stambomen wil ik in het Nederlands houden.
Bij voorbaat dank voor de hulp,
Marie-José Blomme
Bij voorbaat dank voor de hulp,
Marie-José Blomme
- Paul Kallenberg
Re: Rapport in het Engels
26 okt 2024 16:18
Marie-José,
Ga naar Help -> Versiebeheer Invoegtoepassingen
Selecteer aan de linkerkant Alle invoegtoepassingen B_team
Ga in het rechtergedeelte in de Lijst van alle invoegtoepassingen naar de regel Engelse rapporten en klik hierop; nu wordt de invoegtoepassing Engelse rapporten geinstalleerd.
Ga nu terug naar het hoofdvenster en klik op Tonen -> Rapporten. Onder Overige rapporten staat nu Engelse rapporten en daaronder staan Grafische en Tekstrapporten. Kies daarvan de gewenste en start het rapport.
Paul
Ga naar Help -> Versiebeheer Invoegtoepassingen
Selecteer aan de linkerkant Alle invoegtoepassingen B_team
Ga in het rechtergedeelte in de Lijst van alle invoegtoepassingen naar de regel Engelse rapporten en klik hierop; nu wordt de invoegtoepassing Engelse rapporten geinstalleerd.
Ga nu terug naar het hoofdvenster en klik op Tonen -> Rapporten. Onder Overige rapporten staat nu Engelse rapporten en daaronder staan Grafische en Tekstrapporten. Kies daarvan de gewenste en start het rapport.
Paul
- m.f.j. verheijen-blomme
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Rapport in het Engels
26 okt 2024 16:32
Dag Paul, dank voor je snelle reactie. Helaas heb ik bij Alle invoegtoepassingen geen B-team (ook geen A-team;). Kun je mij ook vertellen hoe ik aan dat B-team kom?
Bvd, groet
MJ
Bvd, groet
MJ