- Bedankjes 0
wijzigingen bijhouden
- Herman van Kralingen
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
wijzigingen bijhouden
03 jan 2025 17:32
Is er een manier om wijzigingen bij te houden? Ik wil een boek maken (Parenteel) en misschien later een vervolg hierop uitbrengen. Kan ik in Aldfaer een overzicht laten bijhouden van de aanvullingen/wijzigingen die ik na een bepaalde datum heb aangebracht? Of kan ik verschillende parenteels laten vergelijken door de software? En kan ik voor het vervolgboek een Parenteel maken met alleen de wijzigingen/aanvullingen op de eerdere versie?
- Han Kortekaas
-
Re: wijzigingen bijhouden
03 jan 2025 17:55
Herman,
er vindt in Aldfaer géén logging op item-niveau plaats. De enige logging die er is vindt u in de Wijzigingenkolom van de Personenlijst. Daar ziet u DAT er iets is gewijzigd in de primaire gegevens maar niet WAT.
Bij het maken van een boek zou je het liefst een errata bij willen voegen met de wijzigingen, maar ik voorzie daar geen mogelijkheid voor binnen Aldfaer anders dan dat u zelf in eigen feiten de wijzigingen bijhoudt.
er vindt in Aldfaer géén logging op item-niveau plaats. De enige logging die er is vindt u in de Wijzigingenkolom van de Personenlijst. Daar ziet u DAT er iets is gewijzigd in de primaire gegevens maar niet WAT.
Bij het maken van een boek zou je het liefst een errata bij willen voegen met de wijzigingen, maar ik voorzie daar geen mogelijkheid voor binnen Aldfaer anders dan dat u zelf in eigen feiten de wijzigingen bijhoudt.