- Bedankjes 0
Versie 12.1 nageslacht - Pricacy filter nee, loopt vast
- Richard Hubert
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Versie 12.1 nageslacht - Pricacy filter nee, loopt vast
30 mrt 2026 19:11
Hallo, zojuist de update naar 12.1 gehad, als ik een nageslacht report gebruik met privacy filter Ja, dan gaat alles OK, als ik optie Nee gebruik dan loopt Aldfaer vast, dit lijkt mij een issue met de software
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1063
Re: Versie 12.1 nageslacht - Pricacy filter nee, loopt vast
30 mrt 2026 20:10 - 30 mrt 2026 20:12
Bij mij werkt het goed.
Druk op Ctrl terwijl u het rapport start. Maak een knipsel van het detailvenster en plaats op het forum.
Druk op Ctrl terwijl u het rapport start. Maak een knipsel van het detailvenster en plaats op het forum.
Laatst bewerkt 30 mrt 2026 20:12 door JayCee.
- Richard Hubert
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
30 mrt 2026 20:34
Weet niet precies wat je bedoelt, maar de boel bevriest en ik moet Aldfaer via ctrl-alt-del afsluiten, heb een database van meer dan 160.000 personen....dus kan ook de grote zijn of zoiets, dus graag een reaktie van een programmeur van aldfaer
- Richard Hubert
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
30 mrt 2026 20:40
Heb het bestand opgeschoont maar er is een issue met het de optie privacy optie, als ik de optie bij instelling uitvink dan bevriest aldfaer bij het starten van het nageslacht rapport
- Han Kortekaas
-
30 mrt 2026 23:31
Zoals JayCee al aangaf:
1. zet het privacy filter uit Menu > Extra
2. ga naar een persoon met een paar kinderen
3. klik tegelijkertijd de CTRL toets het Nageslacht icoontje
4. daardoor ontstaat het Rapportdetailvenster die de mogelijke oorzaak laat zien
1. zet het privacy filter uit Menu > Extra
2. ga naar een persoon met een paar kinderen
3. klik tegelijkertijd de CTRL toets het Nageslacht icoontje
4. daardoor ontstaat het Rapportdetailvenster die de mogelijke oorzaak laat zien
- Richard Hubert
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
31 mrt 2026 08:40
Hi Han
Stappen uitgevoerd, bij CTRL en klikken op het icoontje bevriest Aldfaer....
Misschien handig om mij even rechtstreeks te mailen zodat ik het bestand kan sturen ? (voor verder onderzoek)
Groeten
Richard
Stappen uitgevoerd, bij CTRL en klikken op het icoontje bevriest Aldfaer....
Misschien handig om mij even rechtstreeks te mailen zodat ik het bestand kan sturen ? (voor verder onderzoek)
Groeten
Richard
- Richard Hubert
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
31 mrt 2026 09:01
Hi Han
Heb je rechtstreeks een email gestuurd met een link om mijn bestand van 60MB te downloaden
Is de email ontvangen ?
Gr
Richard
Heb je rechtstreeks een email gestuurd met een link om mijn bestand van 60MB te downloaden
Is de email ontvangen ?
Gr
Richard
- Han Kortekaas
-
31 mrt 2026 12:53
Richard,
het nageslacht rapport, met of zonder privacyfilter, loopt bij mij zoals verwacht gewoon door.
Als het rapport bij jou stagneert wat zegt het Rapportdetailvenster dan of desnoods Taakbeheer
het nageslacht rapport, met of zonder privacyfilter, loopt bij mij zoals verwacht gewoon door.
Als het rapport bij jou stagneert wat zegt het Rapportdetailvenster dan of desnoods Taakbeheer
- Richard Hubert
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
31 mrt 2026 16:06 - 31 mrt 2026 18:08
We hebben een oplossing, terug naar af, dus opnieuw installeren, bij het adrukken van het report moet er een dialoogscherm komen en dat was bij mij niet zichtbaar, in de standaard schone versie kwam er een melding van een foto met een verkeerd format....deze melding zag ik dus niet na de update...maar aldfaer wachtte wel op mijn reaktie, blijft dus raar, maar zo wel opgelost
Laatst bewerkt 31 mrt 2026 18:08 door Han Kortekaas. Reden: formaat gewijzigd naar format