bladzijde nummering bij opname in boek

Lees meer

bladzijde nummering bij opname in boek

29 mei 2026 18:39
Beste leden,
ik ben in het eindstadium van ons familieboek, opgebouwd uit Deel 1, hoe de voorouders vroeger leefden, Deel 2, een 30tal portretten van familieleden, Deel 3 de parenteel, gevolgd door archiefmateriaal en als laatste de index. In totaal ca 800 pagina's.
Voor de parenteel is gekozen voor, standaardtekstrapporten > Aldfaer > parenteel. 
(omdat de bonus rapporten, parenteel in boekvorm veel te veel half volle bladzijden geeft en daardoor teveel bladzijden vraagt, geld kost en het beeld onrustig is),
Probleem is echter,
- hoe krijg ik de pagina nummering van de parenteel wordfile aangepast als er word documenten aan vooraf gaan?
- wat gebeurd er met de pagina verwijzing in de index?
- kan ik tussen de parenteel en index documenten invoegen en past de blz nummering in de index zich dan daaraan aan?  
Alvast dank voor het meedenken, de adviezen en hulp.
met vriendelijke groet, Henry

Lees meer

Re: bladzijde nummering bij opname in boek

30 mei 2026 18:33
Als ik het goed begrijp heeft u het html-formaat van het rapport naar een Word document geconverteerd en in een bestaand Word document toegevoegd. Pagina-nummering moet dan volgens de mogelijkheden van Word uitgevoerd worden.

Lees meer

Re: bladzijde nummering bij opname in boek

30 mei 2026 18:41
Henry,
Indien je extra regels of afbeeldingen hebt toegevoegd in Word dan kun je de bladzijde nummering voor het Word document herstellen dit geld tevens voor de index.

Bladzijde nummer in Word
Wanneer de bladzijde nummering niet overeenkomt kan dit door CTRL+A toets en vervolgens op F9 te drukken hersteld worden.

Gemaakt door Kunena