- Bedankjes 0
problemen met overvolle Onedrive
- André Timmers
- Auteur
Lees minder
Lees meer
problemen met overvolle Onedrive
20 aug 2026 14:05
Per abuis heb ik mijn bestand timbroek geopend in de overvolle Onedrive. Het probleem is nu dat ik Afdfaer nu niet meer kan afsluiten. Met andere woorden ik kan geen ander Aldfaer programma meer oproepen.
Waar ligt de oplossing?
Met vriendelijk groet,
André Timmers
Waar ligt de oplossing?
Met vriendelijk groet,
André Timmers
- André Timmers
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
- Han Kortekaas
-
Re: problemen met overvolle Onedrive
20 aug 2026 17:59 - 20 aug 2026 18:01
Om een overvolle OneDrive te hebben moet je meer dat 5Gb bij een gratis abonnement hebben en afhankelijk van het abonnement meer. Commerciële software waarschuwt altijd ruim vantevoren dat grenzen worden bereikt.
U stelt dat u een probleem heeft met Aldfaer, maar dat is te betwijfelen.
Als u OneDrive heeft ingesteld dat alle bestanden beschikbaar moeten blijven op de PC dan heeft u in ieder geval 5Gb (of meer) in uw Documenten en/of Afbeeldingen mappen staan.
Onder Aldfaer 12.1 , als u een stamboom uit OneDrive opent kunt u dit niet met wijzigingen opslaan. "Opslaan als" lukt ook niet want daar wordt de directory niet geaccepteerd.
Ik verneem dus graag hoe of welke meldingen u heeft gekregen .
Als uw stamboom "timbroek" OOK buiten OneDrive in de map C:\Aldfaer_data|Stambomen\ staat dan bent u dus vergeten deze uit OneDrive te halen.
Als Aldfaer programma nu 'vast' zit kunt u dan ook niet met Menu>Bestand> naar een andere stamboom gaan?
U stelt dat u een probleem heeft met Aldfaer, maar dat is te betwijfelen.
Als u OneDrive heeft ingesteld dat alle bestanden beschikbaar moeten blijven op de PC dan heeft u in ieder geval 5Gb (of meer) in uw Documenten en/of Afbeeldingen mappen staan.
Onder Aldfaer 12.1 , als u een stamboom uit OneDrive opent kunt u dit niet met wijzigingen opslaan. "Opslaan als" lukt ook niet want daar wordt de directory niet geaccepteerd.
Ik verneem dus graag hoe of welke meldingen u heeft gekregen .
Als uw stamboom "timbroek" OOK buiten OneDrive in de map C:\Aldfaer_data|Stambomen\ staat dan bent u dus vergeten deze uit OneDrive te halen.
Als Aldfaer programma nu 'vast' zit kunt u dan ook niet met Menu>Bestand> naar een andere stamboom gaan?
Laatst bewerkt 20 aug 2026 18:01 door Han Kortekaas.