bonus rapporten verdwenen

Lees meer

Re: bonus rapporten verdwenen

16 sep 2018 12:01
Ruud, ik ben bewust van het feit dat het een single user programma is. We gebruiken dan ook NOOIT tegelijkertijd aldfaer op de 2 computers. We werken of op de ene of op de andere. Ik zorg er wel voor dat op beide computers dezelfde versie van Aldfaer draait (nu dus v7). Dit doen we al jaren zo en heeft nog nooit een probleem gegeven. De backup van de alffaer bestanden gebeurd ook op de NAS (Netgear ReadyNAS) deze maakt automatisch op regelmatige tijdstippen een backup.

Lees meer

16 sep 2018 13:19
Ik herhaal : een back-up van een geopend *.aldf bestand maken is de beste garantie om een beschadigd bestand te verkrijgen.

Lees meer

23 sep 2018 10:49
Ruud, point taken. Ik zal nooit het uitgepakte stamboom bestand terug zetten maar altijd de adlf file als dat nodig is (tot nu toe nog nooit hoeven doen). Ik wil graag gebruik maken van de technieken die we heden ten dagen hebben. Een automatische backup van een NAS is naar mijn mening betrouwbaarder dan een handmatige backup. Dit laatste wordt makkelijk vergeten of zit te lange periode tussen. Mijn automatische backups zijn elk uur.

Gemaakt door Kunena