- Bedankjes 1680
Voorouderdas maken
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Voorouderdas maken
17 apr 2023 19:56
Margreet, verplaats eens met de verkenner de map Bonus rapporten uit de map 'aangepaste office sjablonen" rechtstreeks naar de bovenliggende map 'Aldfaer"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Margreet Bouma
- Ruud de Ruiter
-
17 apr 2023 20:27
De installatie is afwijkend van de default installatie en dient volgens mij via Teamviewer gecorrigeerd te wordebn.
B.v. de map "aangepaste office sjablonen" is een mapnaam die niet in de default installatie thuis hoort en vermoedelijk niet in Instellingen > Rapporten > Bestanden is toegepast welke normaliter is:
C:\Users\uw pc naam\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassingen\
Als deze als dusdanig is aangegeven is het logisch dat de invoegtoepassingern niet gevonden worden.
B.v. de map "aangepaste office sjablonen" is een mapnaam die niet in de default installatie thuis hoort en vermoedelijk niet in Instellingen > Rapporten > Bestanden is toegepast welke normaliter is:
C:\Users\uw pc naam\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassingen\
Als deze als dusdanig is aangegeven is het logisch dat de invoegtoepassingern niet gevonden worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Margreet Bouma
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
17 apr 2023 22:22
Margreet,
Als u er niet uitkomt kan ik u via Teamviewer op afstand helpen. Wat is Teamviewer?
Zo ja, klik links onder mijn naam op 'Lees Meer' en muis-over op het zwarte envelopje voor mij e-mailadres. Stuur mij een bericht om af te spreken.
Als u er niet uitkomt kan ik u via Teamviewer op afstand helpen. Wat is Teamviewer?
Zo ja, klik links onder mijn naam op 'Lees Meer' en muis-over op het zwarte envelopje voor mij e-mailadres. Stuur mij een bericht om af te spreken.
- Margreet Bouma
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
18 apr 2023 08:35
Beste JayCee en Ruud, heel hartelijk dank voor alle hulp. De gedachten gaan nu in de richting die ik zelf al vermoedde maar waarvoor ik zelf geen oplossing heb. Het beste lijkt dat ik het aanbod aanneem om met hulp via Teamviewer verder te werken aan de oplossing. Ik ga een mailtje sturen naar jou, JayCee.
Met vriendelijke groet,
Margreet
Met vriendelijke groet,
Margreet