- Bedankjes 0
Bonus rapporten verschijnen na downloaden niet in beeld
- Leo Bakx
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Bonus rapporten verschijnen na downloaden niet in beeld
05 nov 2024 14:53
Hallo, ik ben lid van de heemkundekring en een ervaren Aldfaer gebruiker. Ik geef hiervoor ook cursussen binnen de vereniging.
We wilden vandaag gaan beginnen met het uitdraaien van wat rapporten maar helaas.
Na het installeren van de laatste Aldfaer versie incl. bonusrapporten verschijnen de laatste niet meer in het menu.
Bij het openen van het menu staan er wel de standaardrapporten maar het submenu laat niet de regel overige rapporten zien.
Opnieuw handmatig downloaden van de rapporten via de link geeft als resultaat dat de bonusrapporten al geinstalleerd zijn.
Ook versiebeheer invoegtoepassingen geeft aan dat ze al geinstalleerd zijn.
Hoe krijg ik ze weer te zien in het menu?
We wilden vandaag gaan beginnen met het uitdraaien van wat rapporten maar helaas.
Na het installeren van de laatste Aldfaer versie incl. bonusrapporten verschijnen de laatste niet meer in het menu.
Bij het openen van het menu staan er wel de standaardrapporten maar het submenu laat niet de regel overige rapporten zien.
Opnieuw handmatig downloaden van de rapporten via de link geeft als resultaat dat de bonusrapporten al geinstalleerd zijn.
Ook versiebeheer invoegtoepassingen geeft aan dat ze al geinstalleerd zijn.
Hoe krijg ik ze weer te zien in het menu?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
Re: Bonus rapporten verschijnen na downloaden niet in beeld
05 nov 2024 18:36Is de nieuwste versie bijgewerkt?...Ook versiebeheer invoegtoepassingen geeft aan dat ze al geinstalleerd zijn.
In de linker kolom van 'Vertsiebeheer invoegtoepassingen' zou 'Alle invoegtoepassingen B_team moeten staan. Zo ja, aanklikken. In de het rechter vak 'Informatie' kunnen alle rapporten, waaronder de Bonusrapporten geïnstalleerd worden.
- Han Kortekaas
-
05 nov 2024 20:49
Kijk eens of het pad in Extra > Instellingen > Bestanden voor de Invoegtoepassingen wel goed staat.
- Leo Bakx
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
06 nov 2024 13:10
Hoe zou dit p[ad moeten staan, hij verwijst nu naar de map alle invoegtoepassingen B_team
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
06 nov 2024 13:38
Bij een standaardinstallatie C:\Users\UwUserNaam\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassingen\
- Leo Bakx
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
06 nov 2024 14:26
Ze staan op de locatie waarnaar verwezen wordt
- Han Kortekaas
-
07 nov 2024 15:36
Kunt u eens kijken in de map C:\Users\uw_inlog_naam\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassing\Bonus rapporten\ of daar wel een bestandje bonus.aplg met als inhoud onder meer "version = 11.02" heeft.
Als u in eerdere instantie zegt dat onder Extra > Instellingen > Bestanden een verwijzing naar "invoegtoepassingen B_team" staat dan is dat op zich ook al fout want de correcte map van die functie is C:\Users\uw_inlog_naam\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassing\Alle invoegtoepassingen B_team\
Ik vermoed dat u de mapnamen en verwijzingen eens moet controleren.
Een andere mogelijkheid is dat u de nieuwe installatie heeft gedaan over een bestaande installatiemap. Als die installatie geen Bonus had, dan wordt de Bonus niet opnieuw geïnstalleerd. Hij blijft wel beschikbaar voor de andere installatie. Via de Help> Versiebeheer invoegtoepassingen. Alle invoegtoepassingen B_team kunt u in de scrollijst daarvan wel de Bonus rapporten installeren.
Als u in eerdere instantie zegt dat onder Extra > Instellingen > Bestanden een verwijzing naar "invoegtoepassingen B_team" staat dan is dat op zich ook al fout want de correcte map van die functie is C:\Users\uw_inlog_naam\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassing\Alle invoegtoepassingen B_team\
Ik vermoed dat u de mapnamen en verwijzingen eens moet controleren.
Een andere mogelijkheid is dat u de nieuwe installatie heeft gedaan over een bestaande installatiemap. Als die installatie geen Bonus had, dan wordt de Bonus niet opnieuw geïnstalleerd. Hij blijft wel beschikbaar voor de andere installatie. Via de Help> Versiebeheer invoegtoepassingen. Alle invoegtoepassingen B_team kunt u in de scrollijst daarvan wel de Bonus rapporten installeren.