- Bedankjes 0
Nieuw versie Bonusrapporten 11.3
- André Brenard
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Nieuw versie Bonusrapporten 11.3
22 dec 2024 23:15
[object Object] Telkens als ik Aldfaer opstart krijg ik de melding om bonusrapporten 11.3 up te daten.
Ik update het en na afsluiting van Aldfaer en ik opnieuw opstart, krijg ik weer dezelfde vraag.
Dat had ik niet met vorige updates.
Ik update het en na afsluiting van Aldfaer en ik opnieuw opstart, krijg ik weer dezelfde vraag.
Dat had ik niet met vorige updates.
- Han Kortekaas
-
Re: Nieuw versie Bonusrapporten 11.3
22 dec 2024 23:24 - 22 dec 2024 23:55
Controleer eens via Help > Versiebeheer Invoegtoepassingen wat de melding daar is. Eventueel bijwerken.
Voor het geval dat.............moet niet in OneDrive o.i.d. staan. en de nieuwe Bonus is alleen beschikbaar als u Aldfaer versie 11 heeft geïnstalleerd.
Voor het geval dat.............moet niet in OneDrive o.i.d. staan. en de nieuwe Bonus is alleen beschikbaar als u Aldfaer versie 11 heeft geïnstalleerd.
Laatst bewerkt 22 dec 2024 23:55 door Han Kortekaas.
- Peter van IJperen
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
26 dec 2024 11:21
ik heb exact hetzelfde probleem.
ook via versiebeheer bijwerken helpt niet.....
alfear versie 11.1 aldfear staat niet op de onedrive maar in C:/aldfear. WIN-11
Bij bijwerken geen meldingen....
ook via versiebeheer bijwerken helpt niet.....
alfear versie 11.1 aldfear staat niet op de onedrive maar in C:/aldfear. WIN-11
Bij bijwerken geen meldingen....
- Han Kortekaas
-
26 dec 2024 12:27
De Bonusrapporten worden standaard in de map \Documenten\ geïnstalleerd en die map wordt vaak in zijn geheel door OneDrive gesynchroniseerd.
Kunt u een foto plaatsen van de Help>Versiebeheer Invoegtoepassingen en dan 'Bonusrapporten" aanklikken zodat onderin de versie komt te staan?
Ik heb daar twee keer de Bonusrapporten staan vanwege meerdere installaties.
Kunt u een foto plaatsen van de Help>Versiebeheer Invoegtoepassingen en dan 'Bonusrapporten" aanklikken zodat onderin de versie komt te staan?
Ik heb daar twee keer de Bonusrapporten staan vanwege meerdere installaties.
- Wim Ruiterkamp
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 5
26 dec 2024 15:00
Ik ervaar hetzelfde probleem met 11.4. De aangegeven remedie met handmatige installatie helpt niet.
- Peter van IJperen
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
27 dec 2024 12:33 - 27 dec 2024 12:43
Dit staat er bij mij. Wanner il op installeer drukt, lijkt het te gaan instaleren (groene balk) echter wanner ik afsluit en opnieuw start staat deze melding er weer.....
Laatst bewerkt 27 dec 2024 12:43 door Han Kortekaas. Reden: 1 x verwijderd
- Han Kortekaas
-
27 dec 2024 12:41
Peter, en als u nu eens op Bijwerken klikt, de knop naast De nieuwste versie???
- Paul Kallenberg
28 dec 2024 11:53
André, Peter, Wim,
In de map waar het stamboombestand staat (standaard is dit Documenten/Aldfaer/Stambomen) staat ook een tekstbestand met dezelfde naam als het stamboombestand, maar met extensie .log. Open dit tekstbestand met een teksteditor en zoek naar: invoegtoepassing installeren. In de daarop volgende regels staat wat er tijdens dit proces gebeurt. Kan je hier laten zien wat er in die regels staat.
Paul
In de map waar het stamboombestand staat (standaard is dit Documenten/Aldfaer/Stambomen) staat ook een tekstbestand met dezelfde naam als het stamboombestand, maar met extensie .log. Open dit tekstbestand met een teksteditor en zoek naar: invoegtoepassing installeren. In de daarop volgende regels staat wat er tijdens dit proces gebeurt. Kan je hier laten zien wat er in die regels staat.
Paul
- Peter van IJperen
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
31 dec 2024 14:56
Hierbij de gevraagde tekstbestand (in word omdat .log hier niet upgeload kan worden).
Ik zie nu ook dat er verwijzingen staan naar onedrive. Dit terwijk de bestanden staan in C:aldfear/bestanden.
Als verplaatsen de oplossing is ,hou dit dan te doen??
Groet,Peter
Ik zie nu ook dat er verwijzingen staan naar onedrive. Dit terwijk de bestanden staan in C:aldfear/bestanden.
Als verplaatsen de oplossing is ,hou dit dan te doen??
Groet,Peter