- Bedankjes 0
Aldfear start niet meer op
- Dekker
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Re: Aldfear start niet meer op
08 jul 2018 10:52
Hallo JayCee,
7 dat klopt, maar de map is leeg.
7 dat klopt, maar de map is leeg.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
08 jul 2018 10:54
Als de map leeg is dan klopt het pad niet. In de instellingen op het gele mapicoontje rechts van het veld klikken. Ga naar de map op de C schijf en selecteer deze, en klik OK. Maak nog eens een VK en controleer de inhoud van de map. Indien het goed is en toch wenst de VK op de G-schijf te plaatsen, ga dan op dezelfde wijze tewerk.
Is de G-schijf een externe opslag?
Is de G-schijf een externe opslag?
- Dekker
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
08 jul 2018 11:14
Hallo JayCee,
Ik heb al deze handelingen verricht, maar er wordt niets opgeslagen. Het pad klopt.
Ik heb vervolgens een nieuwe map gemaakt op de externe G schijf en die aangeduid als opslag. Ook nu klopt het pad, maar hij slaat niet op.
Ik heb al deze handelingen verricht, maar er wordt niets opgeslagen. Het pad klopt.
Ik heb vervolgens een nieuwe map gemaakt op de externe G schijf en die aangeduid als opslag. Ook nu klopt het pad, maar hij slaat niet op.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
08 jul 2018 11:25
Als u het wenst kan een sessie met Teamviewer de zaak eenvoudig oplossen.
Zie hier hoe het werkt.
Zo ja, klik op mijn naam of afbeelding in het linker vak voor mijn email adres, en stuur een bericht om af te spreken.
Zo niet, zoek naar de bestanden via Bestand > zoek naar Aldafer bestanden en stuur een schermafdruk van het resultaat. Schermafdruk uit de FAQ's op de tab Index van deze forum.
Zo ja, klik op mijn naam of afbeelding in het linker vak voor mijn email adres, en stuur een bericht om af te spreken.
Zo niet, zoek naar de bestanden via Bestand > zoek naar Aldafer bestanden en stuur een schermafdruk van het resultaat. Schermafdruk uit de FAQ's op de tab Index van deze forum.
- Han Kortekaas
-
08 jul 2018 11:26
Dekker,
als u iets in een notitieveld zet en dan afsluit, krijgt u dan wel de vraag 'Veiligheidskopie aanmaken?
als u iets in een notitieveld zet en dan afsluit, krijgt u dan wel de vraag 'Veiligheidskopie aanmaken?
- Dekker
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
08 jul 2018 12:08
Hallo JayCee,
Ik heb je advies opgevolgd, een notitie gemaakt en hij wordt nu inderdaad opgeslagen.
Ik begrijp allen niet waarom er dus van de afgelopen maand niets werd opgeslagen.
Je wordt in ieder geval heel hartelijk bedankt voor je hulp, ik had het niet zonder je gered.
Ik heb je advies opgevolgd, een notitie gemaakt en hij wordt nu inderdaad opgeslagen.
Ik begrijp allen niet waarom er dus van de afgelopen maand niets werd opgeslagen.
Je wordt in ieder geval heel hartelijk bedankt voor je hulp, ik had het niet zonder je gered.