Controlelijst bronnen

Lees meer

Controlelijst bronnen

29 sep 2026 17:09
Bestaat er een mogelijkheid om een overzicht te vervaardigen waarin alle gegevens inzake bronnen op het hoofdvenster *Geboorte, Doop, Huwelijk, Overlijden en Begraven, met daaraan gekoppelde gegevens over datum en tijd (Geboorte en overlijden), aangiftedatum (Geboorte en Overlijden)? Is het dan ook mogelijk het resultaat in Excel format te verkrijgen zodat sortering gemakkelijk is? Of heeft u een ander alternatief?
Dit om te controleren bij welke personen één of meerder van deze gegevens niet zijn gevuld zonder ieder persoon opgeroepen moet worden om dit te kunnen controleren.
Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Lees meer

Re: Controlelijst bronnen

29 sep 2026 18:13
Harrie,
Wat je nog uit wilt zoeken kun je aangeven per persoon in de tab: Uitzoeken.
Die gegevens zijn te zien in de persoonslijst en volgens mij kun je er ook naar zoeken middels de zoekfunctie.
De vrije vakjes kun je naar eigen inzicht gebruiken.

Lees meer

29 sep 2026 20:23 - 29 sep 2026 20:24
Harrie,

Bekijk eens de bonusrapporten 'Uitzoeken'. U kan ook gebruik maken van groepen of via de knop 'Zoeken' met passende parameters. Ook het bonusrapport 'Exporteren > Personenlijst naar Excel.
Laatst bewerkt 29 sep 2026 20:24 door JayCee.

Lees meer

29 sep 2026 21:23
ik ga het proberen.
bij uitzoeken / bronnen krijg ik de melding dat er geen persoonlijke instellingen bekend zijn. 
Waar moet ik die bij de diverse tabbladen dan invullen?

Lees meer

29 sep 2026 21:38 - 29 sep 2026 21:38
Bij de melding gewoon op OK drukken om verder te gaan. Onder de tab Standaard kan u voor elk rapport de gebruiksaanwijzing raadplegen.
Laatst bewerkt 29 sep 2026 21:38 door JayCee.

Lees meer

29 sep 2026 22:01
ik ga het proberen.
bij uitzoeken / bronnen krijg ik de melding dat er geen persoonlijke instellingen bekend zijn. 
Waar moet ik die bij de diverse tabbladen dan invullen?

Harrie, veel Bonus rapporten 'onthouden' de selectie die er gemaakt wordt, zodat bij een volgende keer dat je het rapport draait de selectie automatisch al ingevuld staat. In theorie krijg je dus slechts 1 melding per bonusrapport.

Lees meer

30 sep 2026 16:14
Beste Han,
Het is me uiteindelijk gelukt het door mij gewenste overzicht te vervaardigen zodat ik gericht de ontbrekende gegevens kan gaan verzamelen.
Mijn hartelijke dank!

Gemaakt door Kunena