Afgesloten discussies van de helpdesk

Zoek Aldfaer-bestanden

Lees meer

Re: Zoek Aldfaer-bestanden

24 jan 2016 20:45 - 24 jan 2016 20:45
Paul bevestigt wat Hans Weggemans op 24 jan 00:06 uur meldde
Laatst bewerkt 24 jan 2016 20:45 door Ruud de Ruiter.
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

31 jan 2016 17:04
Ik ondervind bij zoeken vanuit Aldfaer (3.5.3, 4.2 en 6.1) via Bestand>Zoek Aldfaer-bestanden...>Stambomen:

• Desktop vindt in D-partitie geen aldf-bestanden.
  • Aldf-bestanden worden wel gevonden in andere partitites en op in- en externe harddisks, usbsticks en netwerkopslagmedia.
  • De voormalige Ald-bestanden worden wel in de D-partitie van de desktop gevonden.
  • Laptop vindt op alle plaatsen de ald- en aldf-bestanden.
Desktop en Laptop werken beide met hetzelfde sturingssysteem en dezelfde 'Build' versie van Windows die is geïnstalleerd met een GTP-partitiestijl.
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

03 feb 2016 14:40
Ruud de Ruiter schreef : Paul bevestigt wat Hans Weggemans op 24 jan 00:06 uur meldde

Hans Stoter, toch niet een van de domste, bevestigt met zijn bijdrage van 31-01-2016 17:04 uur wat anderen en ik ook reeds eerder meldden. Het lijkt er dus op dat Han Kortekaas er waarschijnlijk toch niet zo ver naast schijnt te zitten, als jij mij wilde doen geloven!

Verder niets dan lof over je inzet.

Groet,
Cor
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

04 feb 2016 08:03
Hans,
Ik bevestig je waarneming.
Getest op een D-partitie met NTFS formaat.
Kan het zijn dat de laptop een ander schijfformaat gebruikt als de desktop en dat dit een mogelijke verklaring kan zijn? NTFS vs FAT.
Onderwerp is gesloten.
  • NN
Lees meer

04 feb 2016 11:07
Nee dat kan het niet zijn, bij mij zijn beide schijven in hetzelfde bestandsformaat geformateerd. Ik zoek het in de software netzo als de Heer Kortekaas dat doet.
Onderwerp is gesloten.
Lees meer

04 feb 2016 12:38
PietP schreef : Ik zoek het in de software netzo als de Heer Kortekaas dat doet.

Verder puzzelen heeft m.i. geen zin. We moeten gewoon geduld oefenen tot Han de dingen kan doen die hij kan doen. De gegevens lopen volgens mijn ervaringen geen gevaar door dit hikje in de software.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena