- Bedankjes 0
Achternamen zijn verdwenen en ook in oudere opgeslagen bestanden komen ze niet t
- Kappers A J
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Achternamen zijn verdwenen en ook in oudere opgeslagen bestanden komen ze niet t
19 jan 2026 23:12
Na bestand opschonen verdwenen de achternamen. Ook na bestandsreparatie nog steeds geen achternamen en ook niet in eerdere opgeslagen bestanden van de stamboom.
- Ruud de Ruiter
-
Re: Achternamen zijn verdwenen en ook in oudere opgeslagen bestanden komen ze niet t
20 jan 2026 07:39
Laat eens een plaatje zien waar de achternamen ontbreken, b.v. de personenlijst die u gebruikt en/of het hoofdvenster
- Ruud de Ruiter
-
Re: Achternamen zijn verdwenen en ook in oudere opgeslagen bestanden komen ze niet t
21 jan 2026 18:49
Zonder een reactie van Kappers kan ik niets doen
- Kappers A J
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
24 jan 2026 00:22- Kappers A J
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
24 jan 2026 00:23
Sorry voor het late antwoord. Ik was enkele dagen naar familie
- Kappers A J
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
24 jan 2026 00:28 - 24 jan 2026 01:02
Laatst bewerkt 24 jan 2026 01:02 door Han Kortekaas. Reden: dubbele bijlage
- Han Kortekaas
-
24 jan 2026 01:09
Een aantal jaar geleden heeft u hier ook al last van gehad. JayCee heeft u toen geholpen met waarschijnlijk het terugvinden van een veiligheidskopie.
Ik stel voor dat er weer soortgelijk contact is met JayCee.
Ik stel voor dat er weer soortgelijk contact is met JayCee.
- Ruud de Ruiter
-
24 jan 2026 10:01
Wat krijgt u als u Menu > Stamboom > Onderhoud > Achternaam doet ? Is het resultaat dan ook leeg ?
- Han Kortekaas
-
24 jan 2026 11:46
Verzoek aan Kappers om het emailadres in zijn Aldfaer Profiel eens te bekijken want de abonnementsmail komt via de postmaster als onbekend terug.
- Kappers A J
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
24 jan 2026 20:17 - 25 jan 2026 01:53
Laatst bewerkt 25 jan 2026 01:53 door Han Kortekaas.
- Kappers A J
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
24 jan 2026 20:17
e-mail adres is aangepast
- Ruud de Ruiter
-
25 jan 2026 10:55
Bijlage van bericht #54521 geeft aan dat de inhoud van het veld Achternaam en het veld Tussenvoegsel blijkbaar verwisseld zijn. Hoe u dat voor elkaar hebt gekregen is mij een raadsel.
Naar mijn inzicht is een nieuwe installatie van het programma alsmede installatie van een correcte v-kopie nodig. Uiteraard dient die v-kopie gedateerd te zijn van vóór dit probleem
Naar mijn inzicht is een nieuwe installatie van het programma alsmede installatie van een correcte v-kopie nodig. Uiteraard dient die v-kopie gedateerd te zijn van vóór dit probleem