Achternamen zijn verdwenen en ook in oudere opgeslagen bestanden komen ze niet t

Lees meer

Re: Achternamen zijn verdwenen en ook in oudere opgeslagen bestanden komen ze niet t

25 jan 2026 12:56
Als ik naar de historie van meldingen door Kappers kijk dan constateer ik dat dit euvel eerder is voorgekomen en ook dat er van een niet-standaard installatie sprake is met opslag op een U:\ schijf???
Als dat zo is dan is komt de vraag naar voren hoe oud dat medium is, is er sprake van een vaste driveletter? 
Wat ik aan de plaatjes zie veronderstel ik gewoon een corrupte data base met verwisselde cq ontbrekende indexen.

Ik denk dat daar een teamviewer sessie voor nodig is om echt te zien wat er aan de hand is en een poging om een juiste veiligheidskopie te vinden.

Lees meer

Re: Achternamen zijn verdwenen en ook in oudere opgeslagen bestanden komen ze niet t

25 jan 2026 15:01
Dat klopt helemaal. Dit is nu de derde keer dat dit me overkomt na een update van het programma. Ik vrees dat nu echt tien jaar werk naar de knoppen is. Er wordt dus bij een update er geen rekening mee gehouden dat het programma op een andere schijf staat. Ik ben in april vorig jaar gehackt en was blij dat alles op een uitwendige schijf stond en daar mee verder kon. Mijn bestanden op de harde schijf waren geheel vernietigd en kon een ander harde schijf kopen. 

Lees meer

25 jan 2026 15:02
Wanneer is er eventueel tijd voor teamviewer? Morgen ben ik de gehele dag onderweg.

Lees meer

25 jan 2026 19:50
Stuur mij een e-mail om af te spreken voor een Teamviewer. Klik op 'Leer Meer' onder mijn naam voor mijn e-mailadres.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kappers A J

Lees meer

25 jan 2026 23:35
JayCee heeft alles opgeschoond waarvoor zeer veel dank verschuldigd.

Lees meer

26 jan 2026 22:33
Een installatie met verspreide mappen en bestanden, alsook de installatie van Aldfaer op een externe schijf en data bestanden op een andere externe schijf heeft mogelijk voor verwarring gezorgd. Via Teamviewer herstelt en openen van een moeilijk te vinden VK, zonder teveel verlies van gegevens.

Gemaakt door Kunena