- Bedankjes 1721
Fotomateriaal
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Fotomateriaal
12 aug 2016 13:58
Laatste poging; uitsluitend bestanden met format jpg zoals ik net aangaf worden gevonden. Het is nu eenmaal zo geprogrammeerd in Aldfaer zelf dat de andere bestanden zoals *.doc *.pdf niet aan de sjabloonparser ter beschikking worden gesteld.
Onderwerp is gesloten.
- Ruud de Ruiter
-
12 aug 2016 14:49
Het zal wel niet helpen, maar hieronder "mijn" verklarende redenering.
Afbeelding zijn per definitie enkel blad van een niet vastgelegde afmeting.
Alle andere formaten kunnen grote aantallen bladen bevatten en je kan gewoon niet al die bladen in een rapportage visueel opnemen. Aangezien aan het bestandsformaat niet te zien is of het een enkel blad of meerdere bladen bevat wordt er alleen een icoon getoond.
In vroegere versies van Aldfaer was het koppelen van andere als grafische bestanden, niet mogelijk. Nu dus wel.
"Icoon tonen" voor zolang als op de betreffende computer een programma dat het bestandsformaat ondersteund of toegewezen aanwezig is, wordt dat icoon getoond.
Onbekend formaat > "blanco" icoon
Afbeelding zijn per definitie enkel blad van een niet vastgelegde afmeting.
Alle andere formaten kunnen grote aantallen bladen bevatten en je kan gewoon niet al die bladen in een rapportage visueel opnemen. Aangezien aan het bestandsformaat niet te zien is of het een enkel blad of meerdere bladen bevat wordt er alleen een icoon getoond.
In vroegere versies van Aldfaer was het koppelen van andere als grafische bestanden, niet mogelijk. Nu dus wel.
"Icoon tonen" voor zolang als op de betreffende computer een programma dat het bestandsformaat ondersteund of toegewezen aanwezig is, wordt dat icoon getoond.
Onbekend formaat > "blanco" icoon
Onderwerp is gesloten.
- NN
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
12 aug 2016 15:56
@HK: Laatste poging, mijn vraag luidde: Wat is dan de voorwaarde, alleen het feit dat ze in lijst lijst staan met extensies (zichtbaar bij het koppelen van een bestand in Aldfaer)? Ik zie daar oa .psd, .fax, .pic, .rga, ,pcx etc etc staan, voldoen die wel of niet?
Onderwerp is gesloten.
- Ruud de Ruiter
-
Laatst bewerkt 12 aug 2016 16:51 door Ruud de Ruiter.
Onderwerp is gesloten.
- NN
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
12 aug 2016 16:53
Een andere voorwaarde zou de viewer in Aldfaer kunnen zijn.
Onderwerp is gesloten.
- NN
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
12 aug 2016 17:31JayCee schreef : Het is inderdaad een beetje verwarrend maar m.i. moet men hier de term materiaal als algeme ...
<grote knip>
... urlijk bakt elke bakker zijn brood op zijn manier.
Dank voor de uitvoerige uitleg.
Onderwerp is gesloten.