overige rapporten
- P.Heres
- Auteur
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 mei 2023 11:19 #47558
door P.Heres
overige rapporten werd gestart door P.Heres
Sinds enige tijd werkt bij mij overige rapporten niet meer, daar gebruikte ik de talen o.a. Engels en Duits en Fries'.
Waar is dit gebleven???
Waar is dit gebleven???
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ruud de Ruiter
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 960
23 mei 2023 11:43 - 23 mei 2023 11:46 #47559
door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic overige rapporten
Controleer of de map Invoegtoepassingen de betreffende taalversies bevat
Laatst bewerkt 23 mei 2023 11:46 door Ruud de Ruiter.
- Han Kortekaas
-
23 mei 2023 11:46 #47560
door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic overige rapporten
Heeft u wellicht de Instellingen gewijzigd?
Als u ze niet meer ziet dan kunt u ze wel overnieuw installeren;
1. ga naar Help -> Versiebeheer Invoegtoepassingen
2. Klik op de regel 'Alle invoegtoepassingen B-team"
3. scroll in de rechterkant lijst naar het gewenste onderdeel en klik op de link
4. Installeer
Als u ze niet meer ziet dan kunt u ze wel overnieuw installeren;
1. ga naar Help -> Versiebeheer Invoegtoepassingen
2. Klik op de regel 'Alle invoegtoepassingen B-team"
3. scroll in de rechterkant lijst naar het gewenste onderdeel en klik op de link
4. Installeer
- P.Heres
- Auteur
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 mei 2023 13:01 #47561
door P.Heres
Beantwoord door P.Heres in topic overige rapporten
Dan krijg ik dit:
Aldfaer 10.1 (19-10-2021)
[ ! Hoofdreden(en) van update ]
[ + Functie toegevoegd ]
[ * Functie gewijzigd/verbeterd ]
[ - Fout opgelost ]
Alle wijzigingen t.o.v. versie 10.0
[!] Algemeen: Aldfaer werkt weer onder XP (aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/7059-opst...indows-xp.html#41786).
[!] Hoofdvenster: Na Stamboom -> Bestand opschonen blijven de gegevens in het geboorte- en overlijdenstabblad behouden (www.aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/7101-...eboorteaangifte.html).
[*] GEDCOM-Export: Na het starten van de Export zijn de knoppen Instellingen en Export niet meer aanklikbaar.
[*] Hoofdvenster: Stamboom -> Controleer gegevens: meldingen weer zoals in versie 7.2 (aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/7133-aldf....html?start=12#42314).
[*] Hoofdvenster: Stamboom -> Bestand opschonen ruimt altijd de ongebruikte gegevens op, ongeacht het percentage ongebruikte gegevens.
[*] Onderhoud: Na verwijderen overbodige teksten wordt diskettesymbool actief.
[*] Rapporten: Grafische kwartierstaat werkt weer bij groot aantal generaties per pagina (aldfaerforum.nl/forum/standaard-rapporte...perkingen.html#41796).
[-] Feiten: Als bij iemand twee of meer keer hetzelfde feit staat wordt dit bij wijzigen / verwijderen eenmaal gewijzigd / verwijderd (www.aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/7113-...bbel-feit.html#42155).
[-] GEDCOM-Export: Export met karakterset ANSEL gaat weer goed (aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/7058-aldf...-probleem.html#41782).
[-] GEDCOM-Import: ANSEL-gecodeerd bestand wordt goed geïmporteerd.
[-] Hoofdvenster: De selectie gebaseerd op diverse feittypen geeft weer het juist resultaat.
[-] Materiaalvenster: Ctrl+C en Ctrl+V in het zoekveld werken weer naar behoren (www.aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/7105-...lakte-zoektekst.html).
Aldfaer 10.1 (19-10-2021)
[ ! Hoofdreden(en) van update ]
[ + Functie toegevoegd ]
[ * Functie gewijzigd/verbeterd ]
[ - Fout opgelost ]
Alle wijzigingen t.o.v. versie 10.0
[!] Algemeen: Aldfaer werkt weer onder XP (aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/7059-opst...indows-xp.html#41786).
[!] Hoofdvenster: Na Stamboom -> Bestand opschonen blijven de gegevens in het geboorte- en overlijdenstabblad behouden (www.aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/7101-...eboorteaangifte.html).
[*] GEDCOM-Export: Na het starten van de Export zijn de knoppen Instellingen en Export niet meer aanklikbaar.
[*] Hoofdvenster: Stamboom -> Controleer gegevens: meldingen weer zoals in versie 7.2 (aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/7133-aldf....html?start=12#42314).
[*] Hoofdvenster: Stamboom -> Bestand opschonen ruimt altijd de ongebruikte gegevens op, ongeacht het percentage ongebruikte gegevens.
[*] Onderhoud: Na verwijderen overbodige teksten wordt diskettesymbool actief.
[*] Rapporten: Grafische kwartierstaat werkt weer bij groot aantal generaties per pagina (aldfaerforum.nl/forum/standaard-rapporte...perkingen.html#41796).
[-] Feiten: Als bij iemand twee of meer keer hetzelfde feit staat wordt dit bij wijzigen / verwijderen eenmaal gewijzigd / verwijderd (www.aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/7113-...bbel-feit.html#42155).
[-] GEDCOM-Export: Export met karakterset ANSEL gaat weer goed (aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/7058-aldf...-probleem.html#41782).
[-] GEDCOM-Import: ANSEL-gecodeerd bestand wordt goed geïmporteerd.
[-] Hoofdvenster: De selectie gebaseerd op diverse feittypen geeft weer het juist resultaat.
[-] Materiaalvenster: Ctrl+C en Ctrl+V in het zoekveld werken weer naar behoren (www.aldfaerforum.nl/forum/helpdesk/7105-...lakte-zoektekst.html).
- P.Heres
- Auteur
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 mei 2023 13:08 #47562
door P.Heres
Alle invoegtoepassingen B_team:
Het overzicht 'Alle invoegtoepassingen B_team' is een opsomming van alle bekende sjablonen die door de sjabloniers ter opname aangeboden worden.
Deze zijn uitsluitend getest op uitvoering, niet op kwaliteit en continuïteit.
Dit sjabloon geeft een handleiding hoe de invoegtoepassing geïnstalleerd moet worden.
Auteur: Han Kortekaas
Vragen en opmerkingen graag in het forum Aldfaer sjablonen
Start alle invoegtoepassingen B-Team
Als ik daar op klik krijg ik: Je bestand kan niet worden geopend
Het overzicht 'Alle invoegtoepassingen B_team' is een opsomming van alle bekende sjablonen die door de sjabloniers ter opname aangeboden worden.
Deze zijn uitsluitend getest op uitvoering, niet op kwaliteit en continuïteit.
Dit sjabloon geeft een handleiding hoe de invoegtoepassing geïnstalleerd moet worden.
Auteur: Han Kortekaas
Vragen en opmerkingen graag in het forum Aldfaer sjablonen
Start alle invoegtoepassingen B-Team
Als ik daar op klik krijg ik: Je bestand kan niet worden geopend
- P.Heres
- Auteur
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 mei 2023 13:26 #47563
door P.Heres
Overige rapporten werkt weer.
Maar wat ik mis zijn de verschillende talen zoals Engels-Duits-Fries, en dit heb ik jaren gehad.
Waar zijn deze gebleven???
Maar wat ik mis zijn de verschillende talen zoals Engels-Duits-Fries, en dit heb ik jaren gehad.
Waar zijn deze gebleven???
- Han Kortekaas
-
23 mei 2023 13:33 #47564
door Han Kortekaas
Als u op de regel 'Alle invoegtoepassingen B_team' klikt dan komt er aan de rechterzijde een scrollijst waar u naar Engelse rapporten, Duitse en Friese rapporten kunt gaan. U klikt dan op de blauwe link en daarna de knop Installeer. Doe dat voor alle drie afzonderlijk.
- Han Kortekaas
-
23 mei 2023 14:24 #47565
door Han Kortekaas
De tekst die u naar voren haalt voor 'Alle invoegtoepassingen B_team" is al heel lang vervallen ..
Waar ik u naar verwees is de Menubalk > Help > Versiebeheer instellingen (niet die van Aldfaer!!) en dan de regel "Alle invoegtoepassingen B_team"aanklikken waarna u een scrollijst moet zien.
Waar ik u naar verwees is de Menubalk > Help > Versiebeheer instellingen (niet die van Aldfaer!!) en dan de regel "Alle invoegtoepassingen B_team"aanklikken waarna u een scrollijst moet zien.