- Bedankjes 0
Wizard
- Jan
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Wizard
19 nov 2024 14:07
Beste
Als ik een rapportage Wizard maak krijg ik een mooi sjabloon, met veel gegevens, is het mogelijk om de gegevens die ik bij diversen (of in feiten)ingeef om die gegevens ook in het Wizard rapport in te brengen
Mvg
gutte
Als ik een rapportage Wizard maak krijg ik een mooi sjabloon, met veel gegevens, is het mogelijk om de gegevens die ik bij diversen (of in feiten)ingeef om die gegevens ook in het Wizard rapport in te brengen
Mvg
gutte
- Ruud de Ruiter
-
Re: Wizard
19 nov 2024 14:58
Zie Menu > Extra > Instellingen > Rapporten > Tekst en klik alles onder Presentatie behalve [*Beveiligde*] tekst
- Jan
- Auteur
23 nov 2024 08:30
ik heb al die dingen aangevinkt. Ik heb Wizard opnieuw opgestart maar er is niets bijgekomen in de sjablonen, ook niet de teksten die ik heb geschreven in diversen.
beveiligde tekst (niet aangevinkt)
beveiligde tekst (niet aangevinkt)
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 307
23 nov 2024 11:48
Schrauwen,
Het bonus rapport MaakAldfaerCD toont alle feiten
Zie ook de help van dit rapport voor meer uitleg en de mogelijkheden.
Het bonus rapport MaakAldfaerCD toont alle feiten
Zie ook de help van dit rapport voor meer uitleg en de mogelijkheden.
- Han Kortekaas
-
23 nov 2024 12:15Ik raad u aan om de Wizard overnieuw te draaien en een nieuwe sjabloonnaam te maken. Ga daarna naar de rapporten - overige rapporten - klik de nieuwe sjabloonnaamknip.............. Ik heb Wizard opnieuw opgestart maar er is niets bijgekomen in de sjablonen,......knip
- Ruud de Ruiter
-
23 nov 2024 18:41 - 23 nov 2024 18:46
Het veld Notitie in het tabblad Diversen wat door Schrauwen gebruikt wordt, valt volgens mij onder het Privacy filter.
Ik vermoed dat het om levende personen gaat en dat derhalve de inhoud van dit veld Notitie niet getoond wordt.
Getest: de inhoud van dit veld wordt bij overleden personen die niet onder het privacy filter vallen wel getoond
Wat gebeurt er als Schrauwen het rapport draait zonder privacy filter ?
Ik vermoed dat het om levende personen gaat en dat derhalve de inhoud van dit veld Notitie niet getoond wordt.
Getest: de inhoud van dit veld wordt bij overleden personen die niet onder het privacy filter vallen wel getoond
Wat gebeurt er als Schrauwen het rapport draait zonder privacy filter ?
Laatst bewerkt 23 nov 2024 18:46 door Ruud de Ruiter. Reden: zonder privacy filter ?
- Jan
- Auteur
26 nov 2024 13:55
Ik heb alles geprobeerd maar ik heb geen resultaat.
Nog een vraag: als ik een Wizard maakt en ik verander iets, wordt dit dan automatisch veranderd of moet ik telkens opnieuw een Wizard maken.
Wil U me uitleggen wat ik moet doen om tot een resultaat te komen (stap voor stap)
Nog een vraag: als ik een Wizard maakt en ik verander iets, wordt dit dan automatisch veranderd of moet ik telkens opnieuw een Wizard maken.
Wil U me uitleggen wat ik moet doen om tot een resultaat te komen (stap voor stap)
- Ruud de Ruiter
-
26 nov 2024 14:14
Ik heb het gevoel dat we langs elkaar praten.
Welk rapport gebruikt U eigenlijk want een rapport "Wizard" bestaat niet.
Welk rapport gebruikt U eigenlijk want een rapport "Wizard" bestaat niet.
- Jan
- Auteur
- Han Kortekaas
-
26 nov 2024 16:06
Heeft u wel in Extra -> Instellingen bij Tekst de Notities aangevinkt??
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 307
26 nov 2024 16:46
Schrauwen,
Vandaag via de Rapportage Wizard een rapport samengesteld en in de uitvoer worden geen feiten vermeld en Notitie Diversen wordt niet getoond,
Het privacyfilter staat uit en bij Extra->instellingen tekst is alles aangevinkt.
De Aldfaer versie is 11.1
Vandaag via de Rapportage Wizard een rapport samengesteld en in de uitvoer worden geen feiten vermeld en Notitie Diversen wordt niet getoond,
Het privacyfilter staat uit en bij Extra->instellingen tekst is alles aangevinkt.
De Aldfaer versie is 11.1