Wizard

Lees meer

Re: Hyperlink

28 nov 2024 13:53 - 28 nov 2024 14:45
Kunt u een schermafdruk maken van de plek waar deze link staat en ook een schermafdruk van de Stamboom>Eigenschappen>Verwijzingen zodat we kunnen zien hoe de opmaak van de link is.
Laatst bewerkt 28 nov 2024 14:45 door Han Kortekaas. Reden: titel

Lees meer

Re: Hyperlink

28 nov 2024 15:48

In de stamboom feite worden de gegevens weer gegeven

Bijlagen:

Lees meer

Re: Wizard

28 nov 2024 22:02
De verwijzing naar C:\Aldfaer1\Gebruiker\Materiaal is wel een heel vreemde. U heeft blijkbaar alles in OneDrive opgeslagen en met deze verwijzing laat u naar de PC kijken.
Bij het plaatje van Feiten laat u niet de echte link zien naar een document.

Lees meer

28 nov 2024 22:14
De stamboom staat in Onedrive en dat geeft vroeg of laat problemen 

Lees meer

29 nov 2024 05:01
Wil U dan stap voor stap uitleggen hoe ik oplos, sorry dat ik zoveel last bezorg maar ik ben bijna 80 jaar en weet te weinig van al die dingen, ik heb jaren al die gegevens op gezocht en zo toch graag tot een oplossing komen, ik volg al veel jaren computer lessen, maar die mensen kennen niet genoeg van Aldfaer
het is mij vooral te doen om de familie geschiedenis van de familie

Lees meer

29 nov 2024 05:41
Ik heb de indruk dat hier alles door mekaar gehaald wordt.
De ene keer gaat het over de Wizard, de andere keer over Hyperlinks en nog verder over de Persoonskaart.

Ik vraag me wel af met welke versie van Aldfaer u werkt, want het is bekend dat in versie 10 de $ALDFAER niet expandeert.
U moet wel versie 11.1 hebben. (te vinden onder de tab 'Help/Informatie'.

Lees meer

29 nov 2024 07:25
ik heb de versie 11.1, waarom ik van Wizard afgestapt ben omdat ik begrepen heb dat de mogelijkheid om de opgeslagen gegevens in diversen daar niet in opgeslagen kunnen worden.
daarom ben ik naar een persoonskaart overgestapt, en daarin zitten linke die niet opengaan
Mijn uiteindelijk doel is om al mijn gegevens (historische familie geschiedenis, welke eigendommen ze hadden en waar ze woonde) in een boek samen te brengen voor mijn familie. mijn gegevens zijn in /feite/ opgeslagen in beperkte verwijzingen
Sorry dat ik voor verwarring hebt gezorgd

Lees meer

29 nov 2024 08:01
gutte,

om uw doel te bereiken heb je naast de standaard persoonskaart MaakAldfaerCD, Persoonskaart_Aldfaer en Maak Boeken.
Als u wilt kan ik u via Teamviewer helpen. Zo ja, contacteer mij buiten de forum om. Klik op 'Lees meer' en vervolgens muis-over op het envelopje voor mijn e-mailadres.

Gemaakt door Kunena