- Bedankjes 0
GEDCOM bestand vol fouten?
- Jeanet
Lees minder
Lees meer
Re: GEDCOM bestand vol fouten?
07 jan 2019 18:39
Nee. Want iemand had mij ooit verteld dat dat vinkje voor problemen kan zorgen. Iets met tags ofzo.
Maar die tags staan verder los van UTF-8. Toch ?
Maar die tags staan verder los van UTF-8. Toch ?
- Boon
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
07 jan 2019 18:43
Moet je beter lezen in mijn verhaal, staat het antwoord in
- Jeanet
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
07 jan 2019 18:44Boon schreef : Moet je beter lezen in mijn verhaal, staat het antwoord in
Ik neem aan dat dit niet aan mij gericht werd ?
- Han Kortekaas
-
07 jan 2019 18:45
Jeanet,
ik zeg niet dat het vinkje voor problemen kan zorgen. Ik probeer alleen maar mee te denken waar iets fout zit. En als ik niet het bewuste bestand in handen krijg dan kan ik er ook niet direct de vinger op leggen.
Ik weet van andere gebruikers dat zij gebruik maken van Geneanet maar ik heb geen herinnering aan foutmeldingen.
En waarom alleen Geneanet en niet GenealogieOnLine?
ik zeg niet dat het vinkje voor problemen kan zorgen. Ik probeer alleen maar mee te denken waar iets fout zit. En als ik niet het bewuste bestand in handen krijg dan kan ik er ook niet direct de vinger op leggen.
Ik weet van andere gebruikers dat zij gebruik maken van Geneanet maar ik heb geen herinnering aan foutmeldingen.
En waarom alleen Geneanet en niet GenealogieOnLine?
- Boon
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
07 jan 2019 18:47
Beste Jeanet, je hebt gelijk, toegeven doen ze toch niet, als je met bewijs komt, vragen ze naar bewijzen.
Heel, heel even heb ik gedacht dat ik de enige was met deze problemen, heb al eerder gehoord dat het met versie 6 al begon.
Heel, heel even heb ik gedacht dat ik de enige was met deze problemen, heb al eerder gehoord dat het met versie 6 al begon.
- Han Kortekaas
-
07 jan 2019 18:50
Boon,
ik vraag de webmaster om u te blokkeren. Uw bijdragen helpen niet aan een oplossing te komen.
ik vraag de webmaster om u te blokkeren. Uw bijdragen helpen niet aan een oplossing te komen.
- Jeanet
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
07 jan 2019 19:23
Die gedcoms zal ik niet meer hebben. Ik ruim regelmatig mijn computer op om niet in de war te raken.
En even zo'n gedcom maken gaat ook niet. Want ik gebruik Aldfaer 7.0 niet meer. Juist vanwege het risico om steeds te moeten controleren op fouten na de import elders.
Daar kan ik U dus niet verder mee helpen. Helaas.
En even zo'n gedcom maken gaat ook niet. Want ik gebruik Aldfaer 7.0 niet meer. Juist vanwege het risico om steeds te moeten controleren op fouten na de import elders.
Daar kan ik U dus niet verder mee helpen. Helaas.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
07 jan 2019 19:28..en niet Heredis Online, en Généatique.netHan Kortekaas schreef : En waarom alleen Geneanet en niet GenealogieOnLine?
- Jeanet
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
07 jan 2019 19:42 - 07 jan 2019 19:42
Ik begrijp niet wat al die programma's met elkaar te maken hebben. Is dat allemaal van dezelfde ?
Ik gebruik die allemaal niet. Dus waarom die vraag. Want hoe moet ik dat weten ?
Ik had gewoon een probleem met de gedcoms uit 7.0 en niet met die in de oudere versies. Was ik niet duidelijk of heeft U niet alles teruggelezen ?
Die gedcom werd zelfs door Aldfaer 4.2 vol fouten beschouwd volgens mijn neef.
Ik gebruik die allemaal niet. Dus waarom die vraag. Want hoe moet ik dat weten ?
Ik had gewoon een probleem met de gedcoms uit 7.0 en niet met die in de oudere versies. Was ik niet duidelijk of heeft U niet alles teruggelezen ?
Die gedcom werd zelfs door Aldfaer 4.2 vol fouten beschouwd volgens mijn neef.
Laatst bewerkt 07 jan 2019 19:42 door Jeanet.
- Han Kortekaas
-
07 jan 2019 19:52 - 07 jan 2019 19:53
Jeanette,
al die andere namen zijn providers zoals Geneanet die gedcom bestanden inlezen.
Bedankt voor uw bijdrage.
al die andere namen zijn providers zoals Geneanet die gedcom bestanden inlezen.
Bedankt voor uw bijdrage.
Laatst bewerkt 07 jan 2019 19:53 door Han Kortekaas.
- Jeanet
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
07 jan 2019 20:10 - 07 jan 2019 20:10
Een provider is toch een bedrijf dat je tegen betaling toegang geeft tot internet en telefonie ?
Zoals KPN, Ziggo, Tele2, Tmobile, enzo ? Kunnen die dan ook gedcoms inlezen ?
Zoals KPN, Ziggo, Tele2, Tmobile, enzo ? Kunnen die dan ook gedcoms inlezen ?
Laatst bewerkt 07 jan 2019 20:10 door Jeanet.
- Francke
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
07 jan 2019 20:25
@Jeanet
ik heb een GEDCOM gemaakt van Aldfaer 4.2 bestand en kon dat inlezen in Aldfaer 7 en 7RC
ik heb een GEDCOM gemaakt van een Aldfaer 7-RC bestand en kon dat inlezen in Aldfaer 4.2 zonder enige foutmelding.
De 'taal' had ik op ANSI staan en materiaal als enige niet aangevinkt.
mi maakt Aldfaer goede GEDCOM bestanden
ik heb een GEDCOM gemaakt van Aldfaer 4.2 bestand en kon dat inlezen in Aldfaer 7 en 7RC
ik heb een GEDCOM gemaakt van een Aldfaer 7-RC bestand en kon dat inlezen in Aldfaer 4.2 zonder enige foutmelding.
De 'taal' had ik op ANSI staan en materiaal als enige niet aangevinkt.
mi maakt Aldfaer goede GEDCOM bestanden